Pillow - povinné ručení

Pillow povinné ručení
  • Povinné ručení s limitem 50 až 150 milionů Kč
  • Komplexní pojistné krytí v podobě dvanácti polštářů
  • Platba pojistného podle ujetých kilometrů
  • Sjednání online a správa pojištění skrze mobilní aplikaci
Výše pojištění 50 - 150 mil. Kč
Připojištění ano
Zelená karta ihned
Hodnocení
Kalkulačka se slevou až 50 %

Ušetřete až 50 % z běžné ceny pojištění za pouhé 2 minuty! Vyzkoušejte naši nezávaznou on-line kalkulačku!

Spočítat povinné ručení

Naposledy aktualizováno: Listopad 2024 | Autor: Nikola Engelmann

Základní informace

Limit pojistěného plnění 50 - 150 mil. Kč
Asistenční služba ano
Pojištění skel ano
Úrazové pojištění ano
Pojištění zavazadel: ano
Živelní pojištění: ano
Pojištění poškození vozidla zvířetem ano
Ušetřete až 50 % z běžné ceny! Spočítat povinné ručení

Výhody a nevýhody pojištění

  • Platba pojistného podle ujetých kilometrů
  • Jednoduché a transparentní pojištění
  •  Možnost nulové spoluúčasti u vybraných krytí
  • Inviduální autopojištění na míru
  • Jednoduché a přehledné podmínky
  • Nedisponuje žádnými pobočkami

Dostupné varianty povinného ručení

Pillow nabízí pouze jednu variantu pojištění, které je možné individuálně nastavit s ohledem na potřeby klienta. Konkrétně je možné libovolně kombinovat hned 12 polštářů, ze kterých zájemci hravě složí klasické povinné ručení či autopojištění se vším všudy. Mezi dostupné polštáře patří:

  1. Povinné ručení
  2. Dopravní nehoda
  3. Střet se zvířetem
  4. Přírodní událost
  5. Vandalismus
  6. Krádež vozidla
  7. Nezaviněná nehoda
  8. Skla
  9. Právní asistence
  10. Asistence
  11. Úraz
  12. Zavazadla

Základem je vždy první polštář v podobě povinného ručení, které kryje škody třetích osob na majetku a zdraví. Následně je možné volně kombinovat dostupná připojištění.

Klienti navíc platí podle ujetých kilometrů. U povinného ručení je možné volit hned mezi několika limity od 50 milionů do 150 milionů Kč.

Platba pojistného

Pillow funguje především digitálně, a proto po svých klientech požaduje, aby vše řešili online a nejlépe prostřednictvím fotodokumentace. Ta je potřeba zejména při stanovení správné výše pojistného, které se řídí podle ujetých kilometrů.

První roky je cena pojistného stanovena podle počtu kilometrů, které si sám klient zvolí. Následně je klient vyzván k tomu, aby vyfotil tachometr ujetých kilometrů, díky čemuž bude pojišťovna moci po roce stanovit, zda byl limit překročen či naopak.

Po uplynutí jednoho roku je tedy klient požádán o to, aby tachometr vyfotil znovu a pojišťovna stanoví, zda počet najetých kilometrů sedí, je menší než stanovený limit a vyplatí klientovi pojistné zpět, nebo je počet vyšší a požádá klienta o doplacení.

Fotografie jsou využívány i pro správné stanovení hodnoty vozidla, kdy vyžaduje pravidelné focení, a to především pro polštáře Dopravní nehoda, Střet se zvěří, Přírodní událost, Krádež vozidla a Vandalismus. Fotoprohlídku je třeba provádět neprodleně poté, co o ni pojišťovna požádá. Následně je upravena výše pojistného i případná spoluúčast.

Jaké druhy vozidel lze pojistit

Podobně jako u většiny pojišťoven je i zde možné pojistit osobní automobil do 3,5 tuny, nákladní automobil nad 3,5 tuny, motocykly a přívěsná vozidla. Dostupná jsou také ostatní vozidla zahrnující například obytné automobily, pracovní stroje, sanitní automobily, tahače, traktory či trojkolky a čtyřkolky.

Dostupná připojištění k povinnému ručení

Jak již bylo řečeno výše, Pillow namísto balíčků nabízí dvanáct polštářů. Ve zkratce je tedy dostupné povinné ručení a dalších jedenáct připojištění, z nichž si klient může libovolně složit své vlastní autopojištění na míru.

Dopravní nehoda

Polštář pro krytí dopravní nehody funguje stejně jako klasické havarijní pojištění. Jedná se tedy o situace, kdy dojde ke škodě na vozidle klienta. Jelikož se jedná o havarijní polštář, je s ním spojená povinná spoluúčast. Volit lze mezi třemi variantami spoluúčasti, a to 5 000, 10 000 a 20 000 Kč.

Střet se zvířetem

Polštář je určený pro krytí škod, ke kterým dojde buď po střetu se zvířetem, nebo jej samotné zvíře způsobí. Jednat se může jak o srážku zvěře, tak i případy, kdy například kuna překouše kabely uvnitř vozidla. I v tomto případě se jedná o havarijní polštář, u nějž je nutné hradit spoluúčast.

Přírodní události

Kryje škody způsobené přírodními událostmi, jako je sesuv půdy, zemětřesení, krupobití, sesuv sněhu nebo například záplava. Pojišťovna vám uhradí i škody, které způsobí pád stromu nebo stožáru. I zde je nutné zvolit si jeden z limitů spoluúčasti.

Vandalismus

Pokryje škody na zaparkovaném vozidle, které úmyslně způsobí cizí osoba. Krytí platí i pro případy, kdy je část vozidla ukradena nebo je vozidlo poškozeno po pokusu o krádež. Opět je nutné nastavit si trvalou spoluúčast, kterou klient v případě škody uhradí ze svého.

Krádež vozidla

Jedná se o poslední havarijní polštář, který kryje pojistné události, kdy dojde ke krádeži vozidla. Platí tedy pouze pro případy, kdy je celé vozidlo ukradeno, poškozené během doby, kdy je Policií evidováno jako ukradené nebo poškozeno během období, kdy je užíváno neoprávněnou osobou. Opět je nutné počítat s trvalou spoluúčastí.

Nezaviněná nehoda

Tento polštář se řadí mezi polštáře povinného ručení, u nichž není nutné sjednávat spoluúčast. V tomto případě slouží k pokrytí nákladů za škodu na vašem vozidle, pokud ji zaviní jiná osoba. Pojišťovna tak za vás převezme jednání s pojišťovnou viníka a vyplatí vám pojistné plnění v co nejkratším možném čase.

Skla

Pojištění kryje škody na všech výhledových sklech automobilu. Uhrazeny jsou také části, bez nichž by nebylo možné sklo vyměnit. První 3 měsíce po sjednání musí klienti počítat se spoluúčastí 50 %. Po uplynutí daného období není spoluúčast vyžadována.

Úraz

V rámci pojištění je možné sjednat úraz řidiče či pojištění smrti obou rodičů. U druhé varianty pojištění stojí pouze 1 Kč měsíčně.

Pojistné krytíVarianta
Smrt obou rodičůÚraz řidiče
Smrt obou rodičů10 000 Kč/měsíc10 000 Kč/měsíc
Smrt řidičeNe500 000 Kč/jednorázově
Invalidita řidičeNe500 000 Kč/jednorázově
Pracovní neschopnost řidičeNe500 Kč/den

Zavazadla

Připojištění kryje zavazadla a věci umístěné uvnitř vozidla či ve střešním boxu. Ve všech případech je nutné, aby byly předměty maximálně zabezpečené a nebyly viditelné pro kolemjdoucí. Zavazadla je možné pojistit do hodnoty 50 000 Kč nebo 100 000 Kč.

Nulová spoluúčast

U havarijních polštářů je třeba, aby klient platil trvalou spoluúčast, kterou si sám stanoví. Tomu se však může vyhnout u krytí střetu se zvířetem, přírodní události a krádeže vozidla, pokud si zaplatí polštář s nulovou spoluúčastí. Roční cena připojištění se pohybuje mezi 1 000 až 2 000 Kč, přičemž na spoluúčasti můžete ušetřit až 20 000 Kč.

PolštářKrytí
Povinné ručeníŠkody na majetku, zdraví a ušlém zisku třetích osob.
Dopravní nehodaŠkody na vozidle pojištěného, vzniklé následkem střetu, nárazu, pádu či vjetí vozidla do vody.
Střet se zvířetemŠkody způsobené střetem se zvěří či samotným zvířetem.
Přírodní událostŠkody vzniklé sesuvem půdy, krupobitím, sněhem, požárem, výbuchem, bleskem, povodní záplavou či vichřicí.
VandalismusŠkody způsobené vandaly na zaparkovaném vozidle.
Krádež vozidlaSituace, kdy dojde ke krádeži vozidla. Kryje i škody na vozidle způsobené během krádeže vozidla.
Nezaviněná nehodaPojišťovna vám zaplatí škody na vašem vozidle způsobené nezaviněnou nehodou.
SklaŠkody na výhledových sklech a sklech zpětných zrcátek.
Právní asistencePoskytuje právní rady ohledně dopravních nehod, celních orgánů, trestního a přestupkového řízení či koupě vozidla.
AsistenceZahrnuje čtyři varianty asistenčních služeb, mezi něž například odtah vozidla, opravu nebo poskytnutí náhradního vozidla.
ÚrazKryje smrt rodičů, smrt řidiče, invaliditu řidiče či pracovní neschopnost řidiče.
ZavazadlaŠkody na zavazadlech a předmětech uložených uvnitř vozidla či ve střešním boxu.

Asistenční služby

Pillow pojišťovna nabízí hned čtyři varianty asistenčních služeb, které jsou určené pro předem stanovené situace. I když se snaží být pojišťovna co nejvíce transparentní je třeba uznat, že nabídka asistenčních služeb je poměrně zmatená, ale i tak je dostatečná.

Zejména u menších balíčků je u některých služeb uvedeno, že je lze pouze zorganizovat nebo zprostředkovat. Pojišťovna by tedy měla být schopná danou asistenční službu zajistit, ale je možné, že za ni bude klient muset platit. Právě proto je lepší dopředu přemýšlet nad možnými riziky a rovnou si zvolit variantu s požadovanými službami:

  • Odtah 50 km při nehodě – jedná se o základní variantu, která zahrnuje pouze odtah při nehodě do 50 km v ČR i zahraničí, vyproštění a naložení vozidla, úschovu a případné ubytování posádky.
  • Odtah 50 km – zahrnuje odtah 50 km v ČR a zahraničí za jakékoliv situace, opravu, vyproštění, úschovu a ubytování posádky.
  • Odtah v ČR neomezeně – kompletní asistence bez limitů a po celé ČR. Nabízí navíc i nadstandardní služby, včetně náhradního automobilu.
  • Odtah i ze zahraničí – kompletní asistence pro cesty do zahraničí. Obsahuje nadstandardní služby, jako strážení či likvidaci vozidla v zahraničí.

V rámci pojištění je možné sjednat si i právní poradenství, které je určeno pouze k poskytování rad, a ne přímým právním úkonům. Linka je přitom dostupná 24 hodin denně, ale je možné, že odpověď dostanete až během dvou pracovních dnů.

Dotazy je možné klást v souvislosti s dopravní nehodou, jednání s celními orgány, trestním či přestupkovým řízením a koupě, opravy či prodeje vozidla. Požádat lze i o zprostředkování kontaktu na advokáta, který klientovi pomůže s řešením problémů – platba za jeho služby je však na klientovi.

Asistenční službyVarianta
Odtah 50 km při nehoděOdtah 50 kmOdtah v ČR neomezeněOdtah i ze zahraničí
Nehody/poškození/přírodní událost/vandalismusAnoAnoAnoAno
PoruchaNeAnoAnoAno
Oprava na místě – maximální dobaZprostředkuje1 h1 h1 h
Vyproštění a naložení vozidlaBez limituBez limituBez limituBez limitu
Odtah vozidla v rámci ČR50 km50 kmBez limituBez limitu
Odtah vozidla v zahraničí50 km50 kmBez limituBez limitu
Doprava vozidla ze zahraničíZprostředkujeZprostředkujeZprostředkujeBez limitu
Doprava řidiče do servisu v ČRZprostředkujeZprostředkujeBez limituBez limitu
Doprava řidiče do servisu v zahraničíZprostředkujeZprostředkujeZprostředkujeBez limitu
Úschova10 dnů10 dnů10 dnů10 dnů
Likvidace vraku v zahraničíZprostředkujeZprostředkujeZprostředkujeBez limitu
Přeložení a strážení v zahraničíZprostředkujeZprostředkujeZprostředkujeBez limitu
Náhradní dopravaZprostředkujeZprostředkujeBez limituBez limitu
Ubytování posádky1 noc1 noc2 noci3 noci
Náhradní vozidlo při poruše vozidla staršího 10 letZprostředkujeZprostředkujeZprostředkujeZprostředkuje
Náhradní vozidlo v ostatních situacíchZprostředkujeZprostředkuje3 dny7 dnů
Náhradní vozidlo při krádeži vozidla+ 10 dnů+ 10 dnů+ 10 dnů+ 10 dnů

Bonusy a slevy na povinném ručení

Pojišťovna nabízí pouze jeden bonus, a to v podobě 20% slevy za sjednání pojištění do konce roku 2023.

Mobilní aplikace

Jelikož pojišťovna funguje primárně digitálně, jejím hlavním vstupním bodem je mobilní aplikace. Na ní si dala pojišťovna obzvlášť záležet a propracovala ji do posledního detailu. Dostupná je jak na Google Play, tak i App Store. Jejím prostřednictvím můžete jednoduše spravovat svá pojištění, kontrolovat platby nebo zaslat pojišťovně potřebnou fotodokumentaci. Na pár kliků si můžete také zajistit asistenční služby.

Klientský portál

Pojišťovna nabízí i klientskou zónu, kde si mohou klienti prohlížet své pojistné smlouvy nebo uzavírat nové. Také zde mohou komunikovat s pojišťovnou nebo nahrávat potřebné dokumenty. Přihlášení je možné přímo na webu pojišťovny.

Uživatelská podpora

I přesto, že se Pillow snaží profilovat jako digitální pojišťovna, nemá ve své nabídce online chat. Na druhou stranu ale disponuje poměrně kvalitní infolinkou, kde je možné spojit se s pojišťovacími specialisty a prodiskutovat váš požadavek či dotazy. Využít lze též komunikaci skrze e-mail či poštu, kdy potřebné dokumenty zašlete přímo na adresu dané pojišťovny.

Kontakty
Infolinka (PO-PA, 8:00-17:30)+420 734 510 530
Asistenční služby+420 251 032 862
E-mailinfo@mypillow.cz
AdresaPillow pojišťovna, a. s., Líbalova 2348/1, 149 00 Praha 4 - Chodov

O Pillow v kostce

Pillow je česká digitální pojišťovna, která nabízí své služby pouze online. Založená byla teprve v roce 2015 za účelem vytvořit moderní pojišťovnu, která osloví zejména zájemce o povinné a havarijní pojištění. Od samotného začátku se snaží, aby byly její služby jednoduché, srozumitelné a férové.

 V současnosti nabízí kromě autopojištění i pojištění majetku či úrazu a nemoci. Nejen díky tomu se jí za poměrně krátký čas podařilo získat více než 160 000 klientů. O její stabilitě svědčí také fakt, že si ji pod svá křídla vzala jedna z největších investičních skupin RSJ.

Autor recenze

Zkušenosti

Napište své zkušenosti s pojištěním od Pillow a zapojte se do diskuse. Pomůžete tak ostatním návštěvníkům při výběru půjčky.

Pillow povinné ručení diskuse

  • Bojíte se, že u povinného ručení od Pillow narazíte?
  • Sdílejte své zkušenosti s povinným ručením od Pillow.
  • Potřebujete se naopak na něco zeptat? Neváhejte a zeptejte se.
  • Vyvarujte se prosím vulgárním výrazům, diskutujte kultivovaně.

Kontakt

Pillow pojišťovna, a. s.
Líbalova 2348/1
Praha 4 - Chodov
149 00

Telefon: +420 734 510 530
E-mail: info@mypillow.cz
WWW: www.pillow.cz