Ušetřete až 50 % z běžné ceny pojištění za pouhé 2 minuty! Vyzkoušejte naši nezávaznou on-line kalkulačku!
Spočítat povinné ručeníNaposledy aktualizováno: Listopad 2024 | Autor: Nikola Engelmann
Limit pojistěného plnění | 50 - 150 mil. Kč |
Asistenční služba | ano |
Pojištění skel | ano |
Úrazové pojištění | ano |
Pojištění zavazadel: | ano |
Živelní pojištění: | ano |
Pojištění poškození vozidla zvířetem | ano |
Pillow nabízí pouze jednu variantu pojištění, které je možné individuálně nastavit s ohledem na potřeby klienta. Konkrétně je možné libovolně kombinovat hned 12 polštářů, ze kterých zájemci hravě složí klasické povinné ručení či autopojištění se vším všudy. Mezi dostupné polštáře patří:
Základem je vždy první polštář v podobě povinného ručení, které kryje škody třetích osob na majetku a zdraví. Následně je možné volně kombinovat dostupná připojištění.
Klienti navíc platí podle ujetých kilometrů. U povinného ručení je možné volit hned mezi několika limity od 50 milionů do 150 milionů Kč.
Pillow funguje především digitálně, a proto po svých klientech požaduje, aby vše řešili online a nejlépe prostřednictvím fotodokumentace. Ta je potřeba zejména při stanovení správné výše pojistného, které se řídí podle ujetých kilometrů.
První roky je cena pojistného stanovena podle počtu kilometrů, které si sám klient zvolí. Následně je klient vyzván k tomu, aby vyfotil tachometr ujetých kilometrů, díky čemuž bude pojišťovna moci po roce stanovit, zda byl limit překročen či naopak.
Po uplynutí jednoho roku je tedy klient požádán o to, aby tachometr vyfotil znovu a pojišťovna stanoví, zda počet najetých kilometrů sedí, je menší než stanovený limit a vyplatí klientovi pojistné zpět, nebo je počet vyšší a požádá klienta o doplacení.
Fotografie jsou využívány i pro správné stanovení hodnoty vozidla, kdy vyžaduje pravidelné focení, a to především pro polštáře Dopravní nehoda, Střet se zvěří, Přírodní událost, Krádež vozidla a Vandalismus. Fotoprohlídku je třeba provádět neprodleně poté, co o ni pojišťovna požádá. Následně je upravena výše pojistného i případná spoluúčast.
Podobně jako u většiny pojišťoven je i zde možné pojistit osobní automobil do 3,5 tuny, nákladní automobil nad 3,5 tuny, motocykly a přívěsná vozidla. Dostupná jsou také ostatní vozidla zahrnující například obytné automobily, pracovní stroje, sanitní automobily, tahače, traktory či trojkolky a čtyřkolky.
Jak již bylo řečeno výše, Pillow namísto balíčků nabízí dvanáct polštářů. Ve zkratce je tedy dostupné povinné ručení a dalších jedenáct připojištění, z nichž si klient může libovolně složit své vlastní autopojištění na míru.
Polštář pro krytí dopravní nehody funguje stejně jako klasické havarijní pojištění. Jedná se tedy o situace, kdy dojde ke škodě na vozidle klienta. Jelikož se jedná o havarijní polštář, je s ním spojená povinná spoluúčast. Volit lze mezi třemi variantami spoluúčasti, a to 5 000, 10 000 a 20 000 Kč.
Polštář je určený pro krytí škod, ke kterým dojde buď po střetu se zvířetem, nebo jej samotné zvíře způsobí. Jednat se může jak o srážku zvěře, tak i případy, kdy například kuna překouše kabely uvnitř vozidla. I v tomto případě se jedná o havarijní polštář, u nějž je nutné hradit spoluúčast.
Kryje škody způsobené přírodními událostmi, jako je sesuv půdy, zemětřesení, krupobití, sesuv sněhu nebo například záplava. Pojišťovna vám uhradí i škody, které způsobí pád stromu nebo stožáru. I zde je nutné zvolit si jeden z limitů spoluúčasti.
Pokryje škody na zaparkovaném vozidle, které úmyslně způsobí cizí osoba. Krytí platí i pro případy, kdy je část vozidla ukradena nebo je vozidlo poškozeno po pokusu o krádež. Opět je nutné nastavit si trvalou spoluúčast, kterou klient v případě škody uhradí ze svého.
Jedná se o poslední havarijní polštář, který kryje pojistné události, kdy dojde ke krádeži vozidla. Platí tedy pouze pro případy, kdy je celé vozidlo ukradeno, poškozené během doby, kdy je Policií evidováno jako ukradené nebo poškozeno během období, kdy je užíváno neoprávněnou osobou. Opět je nutné počítat s trvalou spoluúčastí.
Tento polštář se řadí mezi polštáře povinného ručení, u nichž není nutné sjednávat spoluúčast. V tomto případě slouží k pokrytí nákladů za škodu na vašem vozidle, pokud ji zaviní jiná osoba. Pojišťovna tak za vás převezme jednání s pojišťovnou viníka a vyplatí vám pojistné plnění v co nejkratším možném čase.
Pojištění kryje škody na všech výhledových sklech automobilu. Uhrazeny jsou také části, bez nichž by nebylo možné sklo vyměnit. První 3 měsíce po sjednání musí klienti počítat se spoluúčastí 50 %. Po uplynutí daného období není spoluúčast vyžadována.
V rámci pojištění je možné sjednat úraz řidiče či pojištění smrti obou rodičů. U druhé varianty pojištění stojí pouze 1 Kč měsíčně.
Pojistné krytí | Varianta | |
Smrt obou rodičů | Úraz řidiče | |
Smrt obou rodičů | 10 000 Kč/měsíc | 10 000 Kč/měsíc |
Smrt řidiče | Ne | 500 000 Kč/jednorázově |
Invalidita řidiče | Ne | 500 000 Kč/jednorázově |
Pracovní neschopnost řidiče | Ne | 500 Kč/den |
Připojištění kryje zavazadla a věci umístěné uvnitř vozidla či ve střešním boxu. Ve všech případech je nutné, aby byly předměty maximálně zabezpečené a nebyly viditelné pro kolemjdoucí. Zavazadla je možné pojistit do hodnoty 50 000 Kč nebo 100 000 Kč.
U havarijních polštářů je třeba, aby klient platil trvalou spoluúčast, kterou si sám stanoví. Tomu se však může vyhnout u krytí střetu se zvířetem, přírodní události a krádeže vozidla, pokud si zaplatí polštář s nulovou spoluúčastí. Roční cena připojištění se pohybuje mezi 1 000 až 2 000 Kč, přičemž na spoluúčasti můžete ušetřit až 20 000 Kč.
Polštář | Krytí |
Povinné ručení | Škody na majetku, zdraví a ušlém zisku třetích osob. |
Dopravní nehoda | Škody na vozidle pojištěného, vzniklé následkem střetu, nárazu, pádu či vjetí vozidla do vody. |
Střet se zvířetem | Škody způsobené střetem se zvěří či samotným zvířetem. |
Přírodní událost | Škody vzniklé sesuvem půdy, krupobitím, sněhem, požárem, výbuchem, bleskem, povodní záplavou či vichřicí. |
Vandalismus | Škody způsobené vandaly na zaparkovaném vozidle. |
Krádež vozidla | Situace, kdy dojde ke krádeži vozidla. Kryje i škody na vozidle způsobené během krádeže vozidla. |
Nezaviněná nehoda | Pojišťovna vám zaplatí škody na vašem vozidle způsobené nezaviněnou nehodou. |
Skla | Škody na výhledových sklech a sklech zpětných zrcátek. |
Právní asistence | Poskytuje právní rady ohledně dopravních nehod, celních orgánů, trestního a přestupkového řízení či koupě vozidla. |
Asistence | Zahrnuje čtyři varianty asistenčních služeb, mezi něž například odtah vozidla, opravu nebo poskytnutí náhradního vozidla. |
Úraz | Kryje smrt rodičů, smrt řidiče, invaliditu řidiče či pracovní neschopnost řidiče. |
Zavazadla | Škody na zavazadlech a předmětech uložených uvnitř vozidla či ve střešním boxu. |
Pillow pojišťovna nabízí hned čtyři varianty asistenčních služeb, které jsou určené pro předem stanovené situace. I když se snaží být pojišťovna co nejvíce transparentní je třeba uznat, že nabídka asistenčních služeb je poměrně zmatená, ale i tak je dostatečná.
Zejména u menších balíčků je u některých služeb uvedeno, že je lze pouze zorganizovat nebo zprostředkovat. Pojišťovna by tedy měla být schopná danou asistenční službu zajistit, ale je možné, že za ni bude klient muset platit. Právě proto je lepší dopředu přemýšlet nad možnými riziky a rovnou si zvolit variantu s požadovanými službami:
V rámci pojištění je možné sjednat si i právní poradenství, které je určeno pouze k poskytování rad, a ne přímým právním úkonům. Linka je přitom dostupná 24 hodin denně, ale je možné, že odpověď dostanete až během dvou pracovních dnů.
Dotazy je možné klást v souvislosti s dopravní nehodou, jednání s celními orgány, trestním či přestupkovým řízením a koupě, opravy či prodeje vozidla. Požádat lze i o zprostředkování kontaktu na advokáta, který klientovi pomůže s řešením problémů – platba za jeho služby je však na klientovi.
Asistenční služby | Varianta | |||
Odtah 50 km při nehodě | Odtah 50 km | Odtah v ČR neomezeně | Odtah i ze zahraničí | |
Nehody/poškození/přírodní událost/vandalismus | Ano | Ano | Ano | Ano |
Porucha | Ne | Ano | Ano | Ano |
Oprava na místě – maximální doba | Zprostředkuje | 1 h | 1 h | 1 h |
Vyproštění a naložení vozidla | Bez limitu | Bez limitu | Bez limitu | Bez limitu |
Odtah vozidla v rámci ČR | 50 km | 50 km | Bez limitu | Bez limitu |
Odtah vozidla v zahraničí | 50 km | 50 km | Bez limitu | Bez limitu |
Doprava vozidla ze zahraničí | Zprostředkuje | Zprostředkuje | Zprostředkuje | Bez limitu |
Doprava řidiče do servisu v ČR | Zprostředkuje | Zprostředkuje | Bez limitu | Bez limitu |
Doprava řidiče do servisu v zahraničí | Zprostředkuje | Zprostředkuje | Zprostředkuje | Bez limitu |
Úschova | 10 dnů | 10 dnů | 10 dnů | 10 dnů |
Likvidace vraku v zahraničí | Zprostředkuje | Zprostředkuje | Zprostředkuje | Bez limitu |
Přeložení a strážení v zahraničí | Zprostředkuje | Zprostředkuje | Zprostředkuje | Bez limitu |
Náhradní doprava | Zprostředkuje | Zprostředkuje | Bez limitu | Bez limitu |
Ubytování posádky | 1 noc | 1 noc | 2 noci | 3 noci |
Náhradní vozidlo při poruše vozidla staršího 10 let | Zprostředkuje | Zprostředkuje | Zprostředkuje | Zprostředkuje |
Náhradní vozidlo v ostatních situacích | Zprostředkuje | Zprostředkuje | 3 dny | 7 dnů |
Náhradní vozidlo při krádeži vozidla | + 10 dnů | + 10 dnů | + 10 dnů | + 10 dnů |
Pojišťovna nabízí pouze jeden bonus, a to v podobě 20% slevy za sjednání pojištění do konce roku 2023.
Jelikož pojišťovna funguje primárně digitálně, jejím hlavním vstupním bodem je mobilní aplikace. Na ní si dala pojišťovna obzvlášť záležet a propracovala ji do posledního detailu. Dostupná je jak na Google Play, tak i App Store. Jejím prostřednictvím můžete jednoduše spravovat svá pojištění, kontrolovat platby nebo zaslat pojišťovně potřebnou fotodokumentaci. Na pár kliků si můžete také zajistit asistenční služby.
Pojišťovna nabízí i klientskou zónu, kde si mohou klienti prohlížet své pojistné smlouvy nebo uzavírat nové. Také zde mohou komunikovat s pojišťovnou nebo nahrávat potřebné dokumenty. Přihlášení je možné přímo na webu pojišťovny.
I přesto, že se Pillow snaží profilovat jako digitální pojišťovna, nemá ve své nabídce online chat. Na druhou stranu ale disponuje poměrně kvalitní infolinkou, kde je možné spojit se s pojišťovacími specialisty a prodiskutovat váš požadavek či dotazy. Využít lze též komunikaci skrze e-mail či poštu, kdy potřebné dokumenty zašlete přímo na adresu dané pojišťovny.
Kontakty | |
Infolinka (PO-PA, 8:00-17:30) | +420 734 510 530 |
Asistenční služby | +420 251 032 862 |
info@mypillow.cz | |
Adresa | Pillow pojišťovna, a. s., Líbalova 2348/1, 149 00 Praha 4 - Chodov |
O Pillow v kostce
Pillow je česká digitální pojišťovna, která nabízí své služby pouze online. Založená byla teprve v roce 2015 za účelem vytvořit moderní pojišťovnu, která osloví zejména zájemce o povinné a havarijní pojištění. Od samotného začátku se snaží, aby byly její služby jednoduché, srozumitelné a férové.
V současnosti nabízí kromě autopojištění i pojištění majetku či úrazu a nemoci. Nejen díky tomu se jí za poměrně krátký čas podařilo získat více než 160 000 klientů. O její stabilitě svědčí také fakt, že si ji pod svá křídla vzala jedna z největších investičních skupin RSJ.
Když jsem v roce 2016 propadla kouzlu copywritingu, ani ve snu by mě nenapadlo, kam mě to zavede. Finance a investování mě vždycky bavily, a psaní o nich mě zcela pohltilo. Slabost mám ale i pro technologie, s nimiž mohu pokaždé objevovat něco nového. Během let jsem tak měla možnost spolupracovat na celé řadě projektů, které se točily kolem peněz, investování či nových technologických řešení v různých odvětvích.
Napište své zkušenosti s pojištěním od Pillow a zapojte se do diskuse. Pomůžete tak ostatním návštěvníkům při výběru půjčky.
Pillow pojišťovna, a. s.
Líbalova 2348/1
Praha 4 - Chodov
149 00
Telefon: +420 734 510 530
E-mail: info@mypillow.cz
WWW: www.pillow.cz