Ušetřete až 50 % z běžné ceny pojištění za pouhé 2 minuty! Vyzkoušejte naši nezávaznou on-line kalkulačku!
Spočítat havarijní pojištěníNaposledy aktualizováno: Říjen 2024 | Autor: Nikola Engelmann
Havarijní pojištění MojeAuto od Allianz je dostupné pro všechny řidiče, kteří hledají flexibilní a komplexní řešení. K dispozici jsou čtyři pečlivě připravené balíčky pojištění, které reflektují různé potřeby a požadavky klientů.
Každý z těchto balíčků nabízí kombinaci havarijního pojištění a povinného ručení, díky čemuž si mohou řidiči sjednat kompletní autopojištění. Navíc je možné využít program Allianz PLUS, s nímž mohou věrní zákazníci získat slevu až 21 %.
Asistenční služba | ano |
Pojištění skel | ano |
Úrazové pojištění | ano |
Pojištění zavazadel: | ano |
Živelní pojištění: | ano |
Pojištění proti vandalismu | ano |
Pojištění poškození vozidla zvířetem | ano |
Allianz nabízí hned čtyři komplexní balíčky autopojištění, které se od sebe liší nejen krytími, ale i dostupnými limity. Konkrétně lze vybírat z variant KOMFORT, PLUS, EXTRA a MAX.
První základní varianta zahrnuje povinné ručení, právní poradenství, asistenci a úrazové pojištění. Klient tak získá základní ochranu, která je vyžadována zákonem, a zároveň má přístup k právní pomoci a asistenci.
Varianta PLUS nabízí oproti variantě KOMFORT rozšířené krytí. Kromě základních služeb zahrnuje i pojištění proti přírodním událostem, požáru a výbuchu, poškození zvířetem a rozšířenou asistenci.
EXTRA zahrnuje všechny výhody varianty PLUS a navíc přidává pojištění proti krádeži, poškození skel a vandalismu. Havarijní pojištění pro případ nehody je však zahrnuto až ve variantě MAX.
Chrání provozovatele a řidiče pojistného vozidla před finančními následky škod způsobených třetím osobám při provozu vozidla.
Pojišťovna tedy v rámci povinného ručení pokryje škody až do výše limitů sjednaných v pojistné smlouvě, včetně újmy na zdraví, škody způsobené poškozením majetku, nebo ušlého zisku.
Pojištění poskytuje krytí v oblasti právních služeb souvisejících s vlastnictvím, provozem a řízením pojištěného vozidla. Kryté jsou situace jako šetření dopravních nehod, jednání s celními orgány, trestní a přestupkové řízení, odebrání řidičského nebo technického průkazu, stejně jako právní aspekty koupě a prodeje vozidla.
Služby jsou dostupné nonstop s celkovým limitem pojistného plnění 50 000 Kč.
Pojišťovna vyplácí pojistné plnění v předem stanovené výši v případě úmrtí nebo trvalé invalidity člena posádky pojištěného vozidla následkem úrazu během dopravní nehody.
Pojištění platí, pokud úmrtí nastane do 12 měsíců od úrazu, přičemž nárok na pojistné plnění musí být doložen úmrtním listem, rozhodnutím orgánu státní správy a v případě dopravní nehody policejním protokolem.
Výhodou je, že dětem a starobním důchodcům vyplácí pojistné plnění také v případě stanovení jakéhokoli stupně závislosti na pomoci jiné osoby.
Pokrývá škody vzniklé na pojištěném vozidle v důsledku různých přírodních událostí, jako jsou povodně, záplavy, vichřice, zemětřesení, sesuvy půdy, laviny, zřícení skal, kroupy, údery blesku, pády sněhu, ledu, stromů, větví, stožárů a sloupů veřejného osvětlení.
Pojištění však nekryje škody vzniklé vniknutím vody do spalovacího prostoru motoru.
Pojištění kryje škody na vozidle, které vzniknou náhle a nahodile v důsledku požáru nebo samovolného výbuchu.
Nejsou však propláceny škody způsobené nesprávnou obsluhou nebo údržbou vozidla.
Je kryto poškození pojištěného vozidla, které bylo prokazatelně způsobeno zvířetem – například prokousaná elektroinstalace nebo následek střetu s domácím či divokým zvířetem.
Nejsou kryty případy, kdy škody způsobí přepravované zvíře.
Chrání vás v případě krádeže vozidla, jeho částí, výbavy a zavazadel nebo jejich poškození v důsledku krádeže nebo pokusu o krádež. Pojistné plnění je dostupné až po předložení policejního protokolu.
Loupež a neoprávněné užívání vozidla jsou také považovány za krádež. Nicméně škody vzniklé po opuštění neuzamčeného nebo nezabezpečeného vozidla nejsou hrazeny.
Pojistné krytí pokrývá náklady na opravu nebo výměnu poškozeného čelního skla, bočních skel, prosklené střechy nebo střešního okna. K jejich poškození však musí dojít v důsledku havárie, přírodní události, požáru, výbuchu, krádeže, vandalismu nebo poškození zvířetem.
Hrazeny nejsou související škody, jako je poškození dálničních známek, ochranných fólií, otevíracích mechanismů, dodatečných úprav skel, laků či čalounění.
Pojištění kryje škody na vozidle, které vznikly úmyslným jednáním třetích osob. Podmínkou je, že v době vzniku škody bylo vozidlo zaparkované a škoda nevznikla následkem provozu jiného vozidla.
Pokud ale bylo vozidlo ponecháno neuzamčené a nezabezpečené, není možné uplatnit pojistné plnění.
Pokrývá škody vzniklé na pojištěném vozidle v důsledku havárie. Nejsou kryty škody způsobené zvířaty či věcmi přepravovanými v nebo na vozidle a škody vzniklé, když vozidlo řídila neoprávněná osoba.
Doplatek na nové (GAP) je speciální typ pojištění, který vám zajistí, že v případě totální škody na vozidle obdržíte plnou částku, za kterou jste vozidlo zakoupili. Pojištění je platné, pokud dojde k totální škodě do dvou let od počátku pojištění.
POJISTNÉ KRYTÍ | VARIANTY POJIŠTĚNÍ | |||
KOMFORT | PLUS | EXTRA | MAX | |
Povinné ručení | Ano | Ano | Ano | Ano |
Právní poradenství | Ano | Ano | Ano | Ano |
Asistence | Ano | Ano | Ano | Ano |
Úrazové pojištění | Ano | Ano | Ano | Ano |
Přírodní události | Ne | Ano | Ano | Ano |
Požár a výbuch | Ne | Ano | Ano | Ano |
Poškození zvířetem | Ne | Ano | Ano | Ano |
Rozšířená asistence | Ne | Ano | Ano | Ano |
Krádež | Ne | Ne | Ano | Ano |
Skla | Ne | Ne | Ano | Ano |
Vandalismus | Ne | Ne | Ano | Ano |
Havárie | Ne | Ne | Ne | Ano |
GAP | Ne | Ne | Ne | Ano |
Jako u většiny pojišťoven je možné pojistit vozidla do a nad 3,5 tuny. Allianz přitom nabízí možnost pojistit si nejen motocykly, ale také specifičtější typy vozidel jako tříkolky, čtyřkolky, nebo přívěsné vozíky.
Všechny tyto typy pojistek lze uzavřít v rámci čtyř variant pojištění – KOMFORT, PLUS, EXTRA a MAX. Součástí nabídky jsou též speciální vozidla, včetně traktorů či autobusů.
Jelikož Allianz poskytuje rozsáhlé balíčky havarijního pojištění, nenabízí již další připojištění. Výjimkou je pojištění přímé likvidace událost, kterou způsobila cizí osoba.
Nemusíte tedy čekat na vyjádření pojišťovny viníka. Allianz vše vyřeší za vás a způsobenou škodu vám proplatí.
U pojišťovny jsou dostupné pouze dva balíčky asistenčních služeb, a to základní a rozšířená asistence. Ty se od sebe liší nejen poskytovanými službami, ale i jednotlivými limity.
Balíček nabízí asistenční služby, které zahrnují opravu nebo odtah vozidla, odvoz posádky poškozeného vozidla a poskytování informací.
Asistence pokrývá situace, kdy dojde k poruše vozidla způsobené neočekávanou mechanickou, elektrickou či elektronickou závadou, nebo když je vozidlo poškozené či zničené z vnějšku z důvodu havárie a podobných událostí.
Výjimkou je poškození nebo zničení vozidla z důvodu vandalismu, krádeže, defektu pneumatiky nebo poškození klíčů, které nejsou v rámci základního balíčku kryty.
Rozšířená asistence poskytuje širokou škálu služeb v případě, že dojde k poruše, poškození nebo zničení vozidla. Kromě opravy vozidla na místě události a odtahu vozidla zahrnuje také odvoz posádky, poskytnutí náhradního vozidla, ubytování a přepravu, výměnu kola či doplnění paliva.
Pomoc vám dokáže i v případě ztracených nebo nefunkčních klíčů a asistenci po krádeži vozidla nebo poškození vozidla vandalem. Dvakrát ročně jsou služby k dispozici i v případě vybité baterie a v případě potřeby náhradního vozidla z důvodu poruchy, záměny či nedostatku paliva, zabouchnutí vozidla nebo ztráty klíčů, v ostatních případech jsou služby neomezené. Plusem jsou též navýšené limity.
ASISTENČNÍ SLUŽBA | ZÁKLADNÍ ASISTENCE | ROZŠÍŘENÁ ASISTENCE |
Porucha | Oprava vozidla na místě (max. 1 h), odtah do nejbližšího servisu, odvoz posádky vozidla (max. 50 km) | Oprava vozidla na místě (max. 1 h), odtah do nejbližšího servisu, odvoz posádky vozidla (max. 100 km), náhradní vůz max. 4 dny, ubytování |
Poškození nebo zničení vozidla | Oprava vozidla na místě (max. 1 h), odtah do nejbližšího servisu, odvoz posádky vozidla (max. 50 km) | Oprava vozidla na místě (max. 1 h), odtah do nejbližšího servisu, odvoz posádky vozidla (max. 100 km), náhradní vůz max. 6 dnů, ubytování, likvidace vraku 3 300 Kč |
Vandalismus | Odvoz posádky vozidla (max. 50 km) | Oprava vozidla na místě (max. 1 h), odtah do nejbližšího servisu, odvoz posádky vozidla (max. 100 km), náhradní vůz max. 6 dnů, ubytování, likvidace vraku 3 300 Kč |
Krádež vozidla | Odvoz posádky vozidla (max. 50 km) | Odvoz posádky, odvoz posádky vozidla (max. 100 km), náhradní vůz max. 6 dnů, ubytování |
Krádež částí nebo vybavení vozidla | Odvoz posádky vozidla (max. 50 km) | Oprava vozidla na místě (max. 1 h), odtah do nejbližšího servisu, odvoz posádky vozidla (max. 100 km), náhradní vůz max. 6 dnů, ubytování |
Defekt pneumatiky | Odvoz posádky vozidla (max. 50 km) | Oprava vozidla na místě (max. 1 h), odvoz posádky vozidla (max. 100 km), odtah do nejbližšího servisu |
Nedostatek paliva | Odvoz posádky vozidla (max. 50 km) | Oprava vozidla na místě (max. 1 h), odtah do nejbližšího servisu, odvoz posádky vozidla (max. 100 km), náhradní vůz max. 4 dny |
Záměna paliva | Odvoz posádky vozidla (max. 50 km) | Oprava vozidla na místě (max. 1 h), odvoz posádky vozidla (max. 100 km), odtah do nejbližšího servisu, náhradní vůz max. 4 dny, ubytování |
Ztracené nebo nefunkční klíče | Odvoz posádky vozidla (max. 50 km) | Oprava vozidla na místě (max. 1 h), odtah do nejbližšího servisu, odvoz posádky vozidla (max. 100 km), náhradní vůz max. 4 dny, ubytování |
Díky programu Allianz PLUS můžete získat slevu až 21 %. Její výše se odvíjí podle počtu produktů, jež máte u pojišťovny sjednané. Přehled slev si můžete prohlédnout níže v tabulce.
JEDEN PRODUKT | DVA PRODUKTY | TŘI PRODUKTY | ČTYŘI PRODUKTY | |
Sleva | 0 % | 7 % | 14 % | 21 % |
Speciální výhody Allianz PLUS | Ne | Ano | Ano | Ano |
Mobilní aplikace nabízí uživatelům přístup a kontrolu nad jejich pojistnými smlouvami. Allianz navíc umožňuje platby prostřednictvím moderních platebních metod jako Apple Pay a Google Pay.
Aplikace také usnadňuje sjednávání nových pojistných smluv včetně autopojištění, pojištění majetku, cestovního pojištění, životního pojištění a penzijního připojištění. Uživatelé mohou navíc jednoduše nahlásit pojistnou událost online a sledovat její průběh a měnit své osobní údaje.
Allianz nabízí svým klientům přístup k online klientskému portálu MojeAllianz, který plní podobnou funkci jako mobilní aplikace. Portál je dostupný pouze prostřednictvím webové stránky pojišťovny. Po přihlášení mohou uživatelé spravovat uzavřená pojištění, sjednávat nové produkty, upravovat své osobní údaje a hlásit nové pojistné události.
Společnost Allianz komunikuje se svými klienty zejména prostřednictvím telefonní linky, která slouží jako hlavní kontaktní bod. Kromě toho je pro klienty k dispozici také online chat, který se nachází přímo na webových stránkách Allianz. Na rozdíl od jiných pojišťoven není možná komunikace skrze e-mail.
Kontakty | |
Infolinka | +420 241 170 000 |
Asistenční služby | +420 241 170 000 |
Ne | |
Adresa | Ke Štvanici 656/3, 186 00 Praha 8 |
O Allianz pojišťovně v kostce
Allianz je německá pojišťovna s dlouhou tradicí, která byla založena už v roce 1890. Její mateřská společnost Allianz Group se sídlem v Mnichově působí ve více než 70 zemích po celém světě. V České republice se Allianz objevila poprvé v roce 1993 a za tu dobu si vybudovala silnou pozici na trhu, přičemž má na kontě více než 1,9 milionu klientů.
Kromě toho nabízí rozmanité portfolio pojistných produktů od životního pojištění až po pojištění podnikatelů a firem.
Když jsem v roce 2016 propadla kouzlu copywritingu, ani ve snu by mě nenapadlo, kam mě to zavede. Finance a investování mě vždycky bavily, a psaní o nich mě zcela pohltilo. Slabost mám ale i pro technologie, s nimiž mohu pokaždé objevovat něco nového. Během let jsem tak měla možnost spolupracovat na celé řadě projektů, které se točily kolem peněz, investování či nových technologických řešení v různých odvětvích.
Napište své zkušenosti s pojištěním od Allianz a zapojte se do diskuse. Pomůžete tak ostatním návštěvníkům při výběru půjčky.
Allianz pojišťovna, a. s.
Ke Štvanici 656/3
Praha 8
186 00
Telefon: +420 241 170 000
E-mail: info@allianz.cz
WWW: allianz.cz